Κωστής Χατζηδάκης: "Εγώ δεν είμαι Άδωνις"




Σαν έτοιμος από καιρό εμφανίζεται ο νέος Αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Χατζηδάκης, προκειμένου να φέρει εις πέρας την αποστολή που του ανατέθηκε. Στις πρώτες του παρουσιές στα ΜΜΕ αναφέρθηκε στο μέλλον της παράταξης και το πως θα αντιμετωπιστεί ο ΣΥΡΙΖΑ.


Αξιοσημείωτη είναι η αναφορά του σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο ΒΗΜΑ FM για τα νέα του καθήκοντα στη Νέα Δημοκρατία καθώς και για τον δεύτερο αντιπρόεδρο της ΝΔ κ. Άδωνι Γεωργιάδη σημειώνοντας: «Και οι δυο είμαστε συνυποψήφιοι στη Β’ Αθηνών, και οι δυο έχουμε εκλεγεί από τον κόσμο που ψηφίζει ΝΔ στη Β” Αθηνών, παρότι έχουμε διαφορετικό στυλ. Εκείνος είναι πιο μαχητικός, αν θέλετε, εγώ είμαι πιο μετριοπαθής. Αυτά είναι θέματα πολιτικού DNA».

Δεν υπάρχουν σχόλια on " Κωστής Χατζηδάκης: "Εγώ δεν είμαι Άδωνις" "

Leave a Reply