Ο Καραμανλής μαζεύει τη γκάφα Κυρανάκη για τα ταξί και την Uber





Τη γκάφα του Κυρανάκη προσπάθησε να μαζέψει ο Κ. Καραμανλής, σε συνάντηση του με τον Πρόεδρο και το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ).

Να θυμίσουμε τις επίμαχες δηλώσεις του αν. εκπροσώπου Τύπου της ΝΔ, Κων/νου Κυρανάκη, βάζοντας βόμβα στις σχέσεις μεταξύ της ΝΔ με τους ταξιτζήδες όλης της χώρας!



"Να σας πω μια μεταρρύθμιση η οποία αυτή τη στιγμή δεν έχει κόστος. Ήμουν νωρίτερα, σήμερα, με τον διευθυντή της εταιρίας UBER εδώ στην Ελλάδα. Τι μπορούν να κάνουν νέα παιδιά τα οποία είναι άνεργα, τα οποία θέλουν να δουλέψουν και θέλουν ενδεχομένως να μπουν στην εταιρία και να βγάλουν λίγα χρήματα παραπάνω. Να πάρουν το ΙΧ τους και να το κάνουν UBER. Δεν μπορούν λοιπόν να το κάνουν σήμερα γιατί δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο. Με πολύ απλό τρόπο λοιπόν, χωρίς να χρειαστεί ΤΡΟΙΚΑ, χωρίς να χρειαστεί μνημόνιο, να φτιάξει ένα νομοθετικό πλαίσιο και να πει: κάθε άνθρωπος, κάθε πολίτης ο οποίος θέλει να δραστηριοποιηθεί επαγγελματικά σε αυτόν τον τομέα, μπορεί με μία απλή άδεια, η οποία δεν κοστίζει τίποτα, να κάνει αυτή τη δουλειά. Αυτό σημαίνει δουλειές και θέσεις εργασίας. Αυτό είναι μεταρρύθμιση κ. Τράγκα."

Οι δηλώσεις Καραμανλή ουσιαστικά ακυρώνουν τα λόγια του Κυρανάκη. Συγκεκριμένα δήλωσε:


«Σήμερα, κάναμε μια πολύ γόνιμη συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων με τον Πρόεδρο και το Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Ιδιοκτητών Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ). Πρέπει, εξαρχής, να ξεκαθαρίσουμε ότι εμείς δεν είμαστε ούτε υπέρ ούτε κατά κάποιων συνδικαλιστών. Τους σεβόμαστε όλους, αλλά στηρίζουμε πάντα το δίκαιο. Το νομικό πλαίσιο για τον χώρο των ταξί, που θεσμοθετήθηκε από την προηγούμενη Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας και ισχύει αυτήν τη στιγμή, είναι απολύτως σαφές ως προς το τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται. Σύμφωνα με αυτό, η μεταφορά επιβατών με κόμιστρο επιτρέπεται μόνο από Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης αυτοκίνητα (Ταξί και Ειδικής Μίσθωσης), καθώς και από Λεωφορεία Δημόσιας Χρήσης. Οποιαδήποτε μίσθωση Επιβατηγών Ιδιωτικής Χρήσης αυτοκινήτων με οδηγό επιτρέπεται με ελάχιστη σύμβαση έξι ωρών. Το πρόβλημα, επομένως, δεν είναι ο νόμος που ισχύει, αλλά ότι αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται. Το βέβαιο είναι ότι εμείς, ως Νέα Δημοκρατία, θεσπίσαμε ένα σύγχρονο νομικό πλαίσιο, που καλύπτει ολοκληρωμένα το θέμα – και σ’ αυτό εμμένουμε».

Η ζημιά όμως έχει ήδη γίνει!

Δεν υπάρχουν σχόλια on " Ο Καραμανλής μαζεύει τη γκάφα Κυρανάκη για τα ταξί και την Uber "

Leave a Reply