Για Βρισιές Ξύλο και Εκβιασμούς κατηγορείται ο σύζυγος της Ασημακοπούλου!



Σαν βόμβα έσκασαν στην πολιτική ζωή του τόπου  τόσο η είδηση για το διαζύγιο της κοινοβουλευτικής εκπροσώπου της ΝΔ Άννας Ασημακοπούλου όσο και οι λεπτομέρειες για αυτό. 
 
Στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων που κατέθεσε η κ. Ασημακοπούλου περιγράφονται με κάθε λεπτομέρεια τα αγκάθια της συμβίωσης με τον 61χρονο πολιτικό μηχανικό Βασίλη Παπαϊωάννου τον ο οποίο η εκπρόσωπος της ΝΔ κατηγορεί για εκβιασμούς, απειλές, ωμή βία και κλοπή χρημάτων. 
 
Η κ. Ασημακοπούλου, σύμφωνα με το Πρώτο Θέμα, προέρχεται από συντηρητική οικογένεια και καλείται να αντιμετωπίσει μια πολύ δύσκολη κατάσταση στην προσωπική της ζωή. 
 
Οι δύο πρώην σύντροφοι ζούσαν στα Γιάννενα.. η καθημερινότητα όμως σύμφωνα με την κ. Ασημακοπούλου έγινε αβίωτη με αποτέλεσμα πριν από λίγες μέρες, σύμφωνα πάντα με τη εφημερίδα, να κατέθεσε αίτηση ασφαλιστικών μέτρων κατά του συζύγου της ζητώντας την προσωρινή επιμέλεια του παιδιού τους αλλά και η μετοίκηση του Βασίλη Παπαϊωάννου από την κατοικία τους που είναι ιδιοκτησία της οικογένειας Ασημακοπούλου. 
 
Όπως γράφει το Πρώτο Θέμα ο σύζυγος από την πλευρά του κατηγορεί την κ. Ασημακοπούλου ότι εγκατέλειψε την κοινή τους ζωή όταν εξελέγη στη Βουλή το 2012. Οι πληροφορίες αναφέρουν οτι  ο πρώην σύζυγος φέρει βαρέως το ότι έμενε πλέον μόνος του με την πεθερά του η οποία είχε αναλάβει εξ ολοκλήρου την ανατροφή του παιδιού. 
 
Σύμφωνα με τα όσα γράφει η κ. Ασημακοπούλου στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, τα προβλήματα άρχισαν το 2011 με «συνεχείς και έντονους καβγάδες, γεγονός γνωστό στο οικογενειακό και φιλικό τους περιβάλλον».  Μάλιστα η κ. Ασημακοπούλου κατηγορεί τον σύζυγό της για πλήρη αδιαφορία περιγράφοντας  πως «Ειδοποίησα τον καθ' ου να έλθει στα Γιάννενα για λόγους υγείας, αφού έπρεπε να πάμε στο νοσοκομείο, αλλά ευρισκόμενος στην Πρέβεζα δεν ήθελε να αφήσει τις μπύρες και τα ψάρια που έτρωγε στην παραλία». 
 
Η κ. Ασημακοπούλου κατηγορεί τον σύζυγό της και για κλοπή 35.000 ευρώ. Όπως περιγράφει τα χρήματα εξαφανίστηκαν από το χρηματοκιβώτιο και όταν είπε να φωνάξει τνην αστυνομία τότε ο σύζυγός της της αποκάλυψε ότι τα πήρε για να καλύψει χρέη προς την Εφορία και πως θα της τα επιστρέψει. Η εκπρόσωπος της ΝΔ μάλιστα επισημαίνει στο δικόγραφο πως είχε πάρει και 500 ευρώ από τον κουμπαρά του παιδιού τους. 
 
Η κ. Ασημακοπουλου περιγράφει γλαφυρά και τον τρόπο με τον οποίο ισχυρίζεται πως της φερόταν: «Είναι αγενής, εριστικός φωνασκεί και βωμολοχεί, Ασκεί συνεχώς κριτική για την ποιότητα του φαγητού και το επίπεδο καθαριότητας του σπιτιού. Αρνείται να φάει φαγητό εάν το έχει ετοιμάσει η οικιακή βοηθός της μητέρας μου». 
 
Όπως φαίνεται σύμφωνα πάντα με το Πρώτο Θέμα τα πράγματα αγρίεψαν τον Ιούλιο του 2013 και συγκεκριμένα σε ένα πάρτι. «Με απομόνωσε βωμολοχώντας και υβρίζοντάς με διαμαρτυρήθηκε για την ένταση που υπήρχε στη σχέση μα μετά το περιστατικό ε το χρηματοκιβώτιο και μου επιτέθηκε βίαια με γυάλινο ποτήρι, το οποίο συνέθλιψε προσπαθώντας να με χτυπήσει στο πρόσωπο και το οποίο απέφυγε την τελευταία στιγμή. Ο καθ' ου έκοψε το χέρι του και καθότι ήταν σε κατάσταση μέθης τον συνόδεψα στο νοσοκομείο για ράμματα», αναφέρει στα ασφαλιστικά μέτρα.  
 
Σύµφωνα µε την κυρία Ασηµακοπούλου, ο σύζυγός της άρχισε να ζητά από τον διευθυντή του πολιτικού της γραφείου «εξυπηρετήσεις» και εάν αυτές δεν ικανοποιούνταν, τότε έβριζε και εκείνον και την ίδια.
Όπως αναφέρει στο δικόγραφο τον Μάρτιο του 2014 ενηµερώθηκε ότι ο κ. Παπαϊωάννου είχε συσσωρευµένες οφειλές ΦΠΑ της εταιρείας του, ύψους περίπου 42.000 ευρώ, οι οποίες µπήκαν τελικά σε ρύθµιση πληρώνοντας τις δόσεις η κυρία Ασηµακοπούλου. 
 
Τα πράγματα όπως λέει χειροτέρεψαν εν όψει των ευρωεκλογών  καθώς όπως ισχυρίζεται η κ. Ασημακοπούλου ο κ. Παπαϊωάννου της πρότεινε επίµονα να απαιτήσει από τον πρωθυπουργό να της εξασφαλίσει την εκλογή της στην Ευρωβουλή ή, να τη στείλει επίτροπο ή εναλλακτικά να της αναθέσει υπουργείο. 
 
Την πίεσε επίσης εάν δεν πραγµατοποιηθούν όλα αυτά να παραιτηθεί από εκπρόσωπος του κόµµατος και να ξεκινήσει πολιτικό αντάρτικο. «Οταν αρνήθηκα, µε απείλησε ότι θα µε εγκαταλείψει και θα µε διασύρει δηµόσια µε στόχο να βλάψει την πολιτική µου ανέλιξη λέγοντάς µου: ‘‘Eάν δεν κάνεις αυτό που σου λέω εγώ, δεν θα εκλεγείς ποτέ ξανά βουλευτής’’». 
 
 
Στις αρχές του καλοκαιρού ο κ. Παπαιωάννου φέρεται σύμφωνα με το δικόγραφο να ζήτησε επιπλέον χρήματα από την κ. Ασημακοπουλου. «Με απείλησε εκ νέου ότι “εγώ δεν κάνω τον Αλβανό εδώ µέσα. Για να παριστάνω τον σύζυγό σου θα πληρώσεις, αλλιώς θα σε κάνω ρεζίλι”». και συνεχίζει «Το πρωί της Τρίτης 8 Ιουλίου µου ζήτησε 250.000 ευρώ απειλώντας ότι θα καταστρέψει την πολιτική µου καριέρα. ‘‘Θα πληρώσεις πολλά, δεν θα µπορείς να ξανακυκλοφορήσεις πουθενά στην Ελλάδα. Θα σε τελειώσω’’, µου είπε. Όταν του ζήτησα να φύγει µε εξύβρισε και κινήθηκε εναντίον µου απειλητικά, προσπαθώντας να χειροδικήσει. Το βράδυ της ίδιας ηµέρας µού τηλεφώνησε από το γραφείο του και µου ανακοίνωσε ότι απαιτεί πια 300.000 ευρώ, ότι είχε προσλάβει δικηγόρο και ότι εάν δεν πλήρωνα θα µε εξευτέλιζε και θα ήµουν αναγκασµένη να φύγω από την Ελλάδα».
 
Και συνεχίζει η κ. Ασημακοπούλου: «Έκτοτε χυδαιολογεί διαρκώς εναντίον µου και εναντίον της µητέρας µου, τις λίγες ώρες που είναι στο σπίτι και επαναλαµβάνει τις απειλές του… Την Τρίτη 15 Ιουλίου όταν ο καθ' ου επέστρεψε στο σπίτι αργά το µεσηµέρι προέβη σε πράξη ενδοοικογενειακής βίας. Αρχισε να φωνάζει και εξυβρίζοντάς µε χυδαία µε κλότσησε βίαια, δηµιουργώντας µου µώλωπα στο πόδι, και κινήθηκε ξανά απειλητικά εναντίον µου. Το επεισόδιο είδε η µητέρα µου από το παράθυρο του σαλονιού, καθώς ερχόταν στο σπίτι έχοντας ακούσει τις φωνές µας. Λόγω της ιδιότητάς µου δεν κάλεσα επίσηµα την Αστυνοµία, αλλά ενηµέρωσα από το κινητό µου τον διευθυντή της Αστυνοµικής ∆ιεύθυνσης Ιωαννίνων και του ζήτησα να µε καθοδηγήσει σε περίπτωση µελλοντικής επίθεσης. Ο διευθυντής µού είπε ότι θα µπορούσα να επικοινωνήσω µαζί του απευθείας για ό,τι συµβεί». 

πηγή: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ / ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια on " Για Βρισιές Ξύλο και Εκβιασμούς κατηγορείται ο σύζυγος της Ασημακοπούλου! "

Leave a Reply